(+31) 0571 298081CONTACT
0Item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Wij helpen je graag!

Inloggen & Registreren

Inloggen en registreren hoeft niet, maar mag wel. U kunt vrijblijvend rondneuzen in onze winkel, producten in het winkelwagentje plaatsen, en pas bij het daadwerkelijk bestellen en afrekenen uw gegevens invoeren. Bent u een vaste klant, of wilt u vaker bestellen? Dan kan het handig zijn om u te registreren. Bovendien kunt u als vaste klant profiteren van speciale voordelen, en u hoeft een volgende keer niet meer al uw gegevens door te geven. Na registratie kunt u meteen verder winkelen.

Uw bestelling volgen?

U kunt te allen tijde via onze website en uw bevestigingsmail de status van uw bestelling volgen. Zo weet u precies of uw bestelling al is verwerkt, betaald en ingepakt en wanneer deze wordt afgeleverd.

Voorraad

De meeste artikelen in de webwinkel behoren tot ons standaard assortiment. Dat betekent dat producten die niet op voorraad zijn, binnen enkele dagen wel weer leverbaar zijn, tenzij er een speciale vermelding bij staat. Soms kan het echter voorkomen dat in de winkel in Twello een product niet voorradig is en moet worden besteld. U ontvangt dan een mail met de levertijd.

Verzendkosten?

De verzendkosten zijn bij de meeste producten GRATIS bij besteding vanaf € 60,- euro.

Verlanglijstje?

Uw digitale verlanglijstje kunt u aanmaken als u een account heeft. U kunt meerdere verlanglijstjes aanmaken, bijvoorbeeld voor uw verjaardag of een feestdag. Indien gewenst kunt u via een persoonlijke link het verlanglijstje delen met vrienden of familie. Zo kunnen zij producten voor u kopen die u zelf heeft uitgezocht in de webwinkel.

Reserveren?

U mag altijd mailen om een artikel apart te laten leggen, dan wordt het speciaal voor u gereserveerd. Na ontvangst van uw bestelling en betaling wordt het naar u verzonden.

Komt u van ver?

En u wilt graag langskomen voor een speciaal artikel? Belt u dan voor de zekerheid even met ons of het artikel op dat moment op voorraad is, dat voorkomt teleurstelling. Telefoonnummer tijdens openingstijden: (0031) 0571-298081

Waarmee kan ik betalen op odeco.nl?

Je kunt op verschillende manieren betalen op Odeco.nl. :

  1. met Paypal.
  2. met iDeal.
  3. met Bank overboeking.

ING Bank Bank Rekening Houder: Oskar's Interieuradvies

Rekening Nummer: 838534 IBAN nummer NL19INGB0000838534 - BIC code INGBNL2A

www.odeco.nl is een webshop van Oskar's Interieuradvies.

Voor alle betalingen geldt: stuur je iets retour, dan wordt na ontvangst van uw retour het bedrag binnen 4 dagen weer bijgeschreven. Al onze prijzen zijn inclusief BTW.

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

Hoe lang het duurt voordat een betaling is verwerkt, hangt af van jouw manier van betalen. Met iDeal gaat het snel, meestal direct. Als je betaalt met PayPal gaat het bedrag meestal direct van je PayPal account af. Betaal je met creditcard, dan wordt het bedrag geïnd als jouw bestelling het magazijn verlaat.

Veilig en Zekerheid?

Kopen bij een CBW-erkende winkel en biedt u vele voordelen, maar vooral meer zekerheid. We voldoen aan alle regels van de privacywetgeving en alle andere wettelijke voorschriften. En wij geven jouw persoonlijke informatie nooit aan derden zonder jouw toestemming. Lees hier alles over veiligheid en privacy.

Hoe kan ik een account aanmaken?

Om een account aan te maken, klik je bovenaan de pagina op Mijn Account. Je landt automatisch op onze registratiepagina.

Hoe kan ik inloggen op Odeco.nl om mijn gegevens te zien?

Om je gegevens te bekijken, klik je bovenaan de pagina op Mijn Account. Vul je e-mailadres en wachtwoord in en klik op volgende. Je komt dan op je persoonlijke account.

Hoe verander ik mijn emailadres?

Om je e-mailadres te veranderen log je in op Mijn Account. Klik daarna bij account informatie op ‘veranderen’. Als je je emailadres hebt veranderd, klik dan op ‘bewaar veranderingen’.

Hoe verander ik mijn adres?

Om je adres te veranderen log je in op Mijn Account. Klik daarna bij adres informatie op ‘veranderen’. Als je je factuur- of verzendadres hebt veranderd, klik dan op ‘bewaar veranderingen’.

Hoe verander ik mijn wachtwoord?

Om je wachtwoord te veranderen log je in op ‘Mijn Account’. Klik daarna bij account informatie op ‘veranderen’. Als je je oude en nieuwe wachtwoord hebt ingevuld, klik dan op ‘bewaar veranderingen’.

Wat zijn de voordelen van ‘Mijn ODECO’?

Je hebt een aantal voordelen bij ‘Mijn ODECO’:

Het kost minder tijd om iets te bestellen.

Je hebt overzicht in je lopende en verzonden bestellingen.

Je kunt simpel en snel je adresgegevens veranderen.

Spaar voor extra korting met je credits.

Exclusieve mailings met trends en special e aanbiedingen.

Persoonlijk contact en advies? BEL. (+31) 571-298081 bgg. spreek ons antwoord apparaat in wij bellen je z.s.m. terug.

Ik kan niet inloggen op ‘Mijn ODECO’, wat nu?

Kun je niet inloggen? Controleer dan eerst of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd. Als je de melding ‘inloggen mislukt’ krijgt, heb je waarschijnlijk nog geen account. Als je je wachtwoord kwijt bent, klik dan op ‘wachtwoord vergeten’. Je krijgt van info@odeco.nl een email met een nieuw wachtwoord.

Ik wil me aanmelden voor de nieuwsbief, hoe werkt dat?

Voer je emailadres in de balk onderaan de pagina en klik op ‘aanmelden voor nieuwsbrief’. Vervolgens ontvang je een bevestigingsmail. Klik op link in de email om je aanmelding te bevestigen. Het is ook mogelijk om je aan te melden voor de nieuwsbrief in je account. Login op ‘Mijn Account’, klik bij ‘Updates ontvangen’ op ja en sla dit op door te klikken op ‘Bewaar’. Als je onze nieuwsbrief krijgt, betekent het niet direct dat je ook een account hebt!

Ik wil de nieuwsbrief niet meer ontvangen, hoe doe ik dat?

Als je onze nieuwsbrief niet meer wil, klik je op de link in de nieuwsbrief. Je kunt ook in je ODECO account aangeven dat je de nieuwsbrief niet meer wil. ODECO wenst u veel winkel plezier!

Ik heb een klacht over Odeco.nl. Waar moet ik heen?

Ben je niet tevreden over een artikel of over onze service? Wij horen het uiteraard graag! Je kunt het contactformulier invullen of bellen met onze klantenservice.

Voor webwinkel vragen is de klantenservice bereikbaar via 0571-298081, van dinsdag t/m vrijdag 10.00 tot 17.00 uur. En via e-mail: info@odeco.nl.

Voor overige vragen is de klantenservice bereikbaar via 0571-298081, van dinsdag t/m vrijdag 10.00 tot 17.00 uur. En via e-mail: info@odeco.nl.

Binnen 14 dagen ontvang je, conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel, een inhoudelijke reactie op jouw klacht. Kan er geen oplossing worden gevonden, dan kan je via de Geschillencommissie Thuiswinkel een klacht/geschil een indienen. Dit kan op de website van de geschillencommissie, www.sgc.nl

Tevens kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform

Welke garantie heb ik op de producten?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.