0Item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Kopen & Levering

Hoe kan ik iets kopen op Odeco.nl?

Bestellen op Odeco.nl is heel makkelijk. Je plaatst een artikel in je winkelmandje. Daarna ga je verder naar de checkout. Als je een Odeco Interieur Webshop account hebt kun je inloggen met je emailadres.

Heb je geen account?

Maak dan een profiel aan of bestel met de gasten checkout.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzend en afhandelings kosten binnen Nederland bedragen € 6,95 Afhankelijk van de producten, indien het totaal bedrag van het winkelmandje boven € 60,00 gratis verzending. (tenzij anders staat vermeld). 

Kan ik een artikel in de winkel afhalen?

Ja, het is alleen mogelijk om een artikel te reserveren en in de winkel af te halen. Bestel dan met de verzend methode keuze ´afhalen in de winkel´.

Wat als een item niet op voorraad is?

Soms gebeurt het dat je favoriete item niet op voorraad is. Je kunt er dan voor kiezen om het artikel te kopen, u wordt dan door Odeco Interieur Webshop op de hoogte gehouden van de leverdatum.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Je kunt je bestelling thuis of bij een PostNL afhaalpunt laten bezorgen. Onze levertijd voor thuisbezorging is ongeveer 3 werkdagen. Een bestelling bij een PostNL afhaalpunt kan je binnen 3 werkdagen ophalen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op de leverdatum?

Als je niet thuis bent probeert de bezorger jouw zending bij de buren te leveren, tenzij de afzender dit heeft uitgesloten. Als jij of je buren niet thuis zijn tijdens de eerste keer dat PostNL de zending aanbied, ontvang je een `Niet-thuis-code`. Met deze code kun je tot 22.00 uur op de dag van de eerste bezorgpoging een nieuwe afspraak maken op deze pagina. Als je geen afspraak maakt, komt de pakketbezorger de volgende werkdag nogmaals langs. Met de `Niet-thuis-code` kun je een afspraak maken voor de tweede bezorgpoging op MijnPakket. Je moet daar wel eerst inloggen. Je kunt kiezen voor een tweede bezorgpoging bij jouw buren en/of een andere dag. Als er dan niemand thuis is, kun je jouw pakket de volgende dag vanaf 13.00 uur ophalen bij het Postkantoor. Neem dan wel je legitimatiebewijs mee.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Natuurlijk! Je kunt je bestelling altijd op een ander adres laten bezorgen. In de checkout kun je aangeven wat je factuuradres en je bezorgadres zijn. Je kunt deze ook weer aanpassen in ‘Mijn Account’. Dan moet je wel een account hebben. Odeco Interieur Webshop levert helaas niet op een postadres.

Hoe kan ik snel artikelen zoeken op jullie website?

Rechts bovenaan de website is een zoekbalk. Hier vul je een zoekterm in. Zo kun je makkelijk en snel artikelen vinden of antwoorden op vragen die je hebt.

Kan je het dan nog niet vinden neem dan contact met ons op via onze klantenservice, telefonisch bereikbaar op 0571-298081 van maandag t/m zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.

Of stuur een e/mail naar info@odeco.nl