(+31) 0571 298081CONTACT
0item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Retourneren & Ruilen

Kan ik artikelen retourneren in de winkel? Ja, het is mogelijk om artikelen retourneren in de winkel. Zorg ervoor dat:

1.je de factuur meeneemt
2.de producten niet gebruikt zijn en in originele staat in de verpakking zitten 
Let op: Je krijgt je geld terugbetaald op je rekening.

Hoe kan ik een product terugsturen bij Odeco.nl?

Je kunt je bestelling binnen 14 dagen naar ons terugsturen! Het werkt zo:

meld je retour aan via e-mail: (stuur een kopie van de factuur mee) of stuur de 'Odeco Interieur Webshop: Factuur' email door.  

Retour via een PostNL servicepunt 

1.stop de items samen met de retourbon in een pakketje, het kan in de originele verpakking
2.plak het retouradres over de originele sticker op het pakketje
3.breng het pakketje naar een servicepunt van PostNL en zorg voor voldoende frankering.
4.als wij het pakketje binnen hebben, krijgt u een bevestiging via de mail. Dit kan 10 dagen duren. Als u de email hebt ontvangen, krijgt u binnen 2 dagen u geld teruggestort.

Zitten er voorwaarden aan het terugsturen van artikelen?

Er zijn een aantal voorwaarden om bij Odeco.nl artikelen terug te sturen:

1.artikelen moet je binnen 14 dagen terugsturen. Dat gaat in de dag nadat je je bestelling hebt ontvangen.
2.artikelen mogen niet gebruikt zijn en (indien redelijkerwijs mogelijk) in onbeschadigde originele verpakking retour.
3.Indien de artikelen bij de retourzending sporen van gebruik, beschadiging en/of incompleetheid vertonen, behouden wij ons het recht uw retour af te wijzen.
4.Ongefrankeerde, beschadigde e/o onvolledige pakketten worden niet geaccepteerd evenals retouren die niet of niet binnen de gestelde termijn zijn aangemeld.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als wij jouw pakketje binnen hebben, krijg je een bevestiging via de mail. Dit kan 10 dagen duren. Als je de hele bestelling terugstuurt, krijg je het hele bedrag inclusief bezorgkosten terug. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel teruggestort.

Zijn er artikelen die ik niet kan terugsturen?

Ja, er zijn een aantal artikelen die je niet kunt terugsturen:

1.confectie artikelen (op maat gemaakt)
2.alle artikelen uit de op=op (opruiming) collectie
3.onderhouds producten
4.kadobonnen

Hoe kan ik artikelen ruilen? Het is mogelijk om artikelen te ruilen in onze winkels. Zorg er wel voor dat:

1.je de factuur en pakbon meeneemt
2.items voldoen aan de retour voorwaarden
Let op: Vraag eerst of het artikel waarvoor je het wil ruilen voorradig is in de winkel.

Krijg ik automatisch een ander artikel als ik mijn artikel terugstuur? Je krijgt geen vervangend artikel als je een aankoop terugstuurt naar Odeco.nl  Je kunt wel een nieuwe bestelling doen op onze website.Hoe lang duurt het voordat het terugsturen van een artikel is verwerkt? Als wij jouw pakketje ontvangen hebben, krijg je een bevestiging via de mail. Dit kan 10 dagen duren. Als je de email hebt ontvangen, krijg je binnen 10 dagen je geld teruggestort.

Als je de hele bestelling terugstuurt, krijg je het hele bedrag exclusief bezorgkosten terug. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel teruggestort.